OPĆI UVJETI POSLOVANJA

OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU

Naziv: TOKIĆ, trgovina, uvoz-izvoz, zastupanje i proizvodnja, društvo s ograničenom odgovornošću

Skraćen naziv: TOKIĆ d.o.o.

Sjedište: Ulica 144. brigade Hrvatske vojske 1a, 10360 Sesvete

Adresa ureda: Ulica 144. brigade Hrvatske vojske 1a, 10360 Sesvete

Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, MBS: 080313914

Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN: Erstesteiermarkische bank, Jadranski trg 3, Rijeka. IBAN: HR8524020061100079669

Privredna banka Zagreb, Radnička cesta 42, Zagreb. IBAN: HR7023400091100194212

Zagrebačka Banka, Trg bana Josipa Jelačića 10, Zagreb. IBAN: HR2623600001102446321

Raiffeisenbank Austria, Zagreb, IBAN: HR0424840081135133659

OIB: 74867487620

Temeljni kapital: 234.700.000,00 KN (kuna) uplaćen u cijelosti

Uprava: Ivan Gadže – predsjednik uprave, Ivan Šantorić – član uprave, Dražen Jurković – član uprave

Osobe ovlaštene za zastupanje: Ivan Gadže, predsjednik uprave, Ivan Šantorić, član uprave

Broj telefona: 01/3033 961

Adresa elektroničke pošte:  info@tokic.hr

OPĆE INFORMACIJE

Web Portal za alate i servisnu opremu (dalje u tekstu: Portal) je Internet stranica putem koje društvo Tokić d.o.o. na jednom mjestu nudi kompletnu ponudu asortimana alata i servisne opreme namijenjene prvenstveno automehaničarima, ali i ostalim pravnim i fizičkim osobama. Putem Portala moguće je naručiti željene proizvode, a nakon toga slijedi potvrda narudžbe te će Vas djelatnici društva Tokić d.o.o. kontaktirati putem e-maila ili telefona kako bismo potvrdili narudžbu te dogovorili način i uvjete plaćanja te način preuzimanja ili isporuke robe.

Korisnik je osoba koja koristi Portal www.tokic-alati.hr isto kao i svaki kupac i posjetitelj Portala www.tokic-alati.hr.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem Portala www.tokic-alati.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem Portala www.tokic-alati.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Sadržaj Portala www.tokic-alati.hr dostupan je na hrvatskom jeziku. Službeni jezici za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Opće uvjete poslovanja, možete se obratiti na adresu e-pošte alati@tokic.hr i ili putem telefona na broj: 01/3033-945.

Korisnici su suglasni da neće koristiti Portal na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja Portala i usluga.

Sadržaj Portala zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu društva Tokić d.o.o.

Tokić d.o.o. omogućuje korištenje Portala na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. Tokić d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu Portala. Tokić d.o.o. ne može jamčiti da korištenje Portala neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.

Tokić d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na Portalu www.tokic-alati.hr .

Tokić d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i Portal, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti Portal u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. Tokić d.o.o. ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja Portala kako bi osigurao poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa.

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na Portalu www.tokic-alati.hr koji zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na Portalu bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova

UVJETI KUPOVINE- NARUČIVANJA         

KAKO NARUČITI

Da biste mogli naručivati proizvode preko Portala www.tokic-alati.hr potrebno se najprije registrirati kao naš korisnik. Nakon toga je potrebno prijaviti se koristeći obrazac u desnom stupcu Portala.

Artikle možete pregledavati preko izbornika koji je podijeljen na kategorije u lijevom stupcu web stranice, odnosno korištenjem pretraživača u gornjem desnom kutu .

Nakon pregleda ponude te kada se odlučite za narudžbu artikla kliknite na gumb “Dodaj u košaricu”, te će proizvod biti dodan u košaricu. Sadržaj košarice možete pregledati klikom na “Košarica” u gornjem desnom kutu web stranice.

Košarica se tada nalazi na vrhu desnog stupca web stranice i pruža Vam informacije o ukupnoj količini artikala, ukupnoj cijeni artikala  i količini pojedinačnog artikla.

Klikom na gumb “Prikaži košaricu” ili “Košarica” (na samom vrhu stranice) bit ćete preusmjereni na pregled košarice.

Nakon što odaberete opciju „Naruči“, na Vašu e-mail adresu navedenu prilikom registracije stići će obavijest o primitku narudžbe i roku unutar kojega će Vas netko od naših djelatnika kontaktirati. Nakon toga će uslijediti i pisana “Ponuda” poslana od strane naših djelatnika kojom će konačno biti definirana narudžba te će na istoj biti naznačen način plaćanja i preuzimanja robe.

1. Općenito
Ovi uvjeti utvrđuju postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih na Portalu www.tokic-alati.hr. Naručitelj snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom procesa kupovine.

Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Tokić d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi.

Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

2. Točnost sadržaja
Na našem Portalu uvijek nastojimo što točnije prikazati opise i fotografije ponuđenih proizvoda. Unatoč našim nastojanjima povremeno se mogu dogoditi određene manje greške ili odstupanja.

3. Dostupnost proizvoda
Podatke o dostupnosti proizvoda redovito pratimo i usklađujemo sa stanjem na našem skladištu. Ipak, ponekad se može dogoditi da je proizvod prikazan na Portalu, iako ga više nema na skladištu. U takvom slučaju ćemo Vas o tome obavijestiti u najkraćem roku nakon primitka narudžbe, a Vi istu možete promijeniti, otkazati ili pričekati ponovnu dostupnost proizvoda. Također, neki proizvodi ponuđeni na Portalu neće biti dostupni odmah te je za njih potreban određeni rok za isporuku, a o kojem ćete, nakon što mi zaprimimo Vašu narudžbu, biti obaviješteni. Takvi proizvodi označeni su tekstom „u dolasku“ plave boje ispod pojedinog artikla. U takvom slučaju ćemo Vas o tome obavijestiti u najkraćem roku nakon primitka narudžbe, a Vi istu možete promijeniti, otkazati ili pričekati ponovnu dostupnost proizvoda.

4. Cijene
Sve navedene cijene prikazane su u hrvatskim kunama (HRK). U cijenu je uključen PDV. U „Ponudi“ koju zaprimite od naših djelatnika bit će Vam obračunati eventualni popusti na koje imate pravo kao kupac društva Tokić d.o.o.

5. Naručivanje
Svi proizvodi ponuđeni na web portalu su dostupni za isporuku samo za područje Republike Hrvatske te se naručuju na jedan od sljedećih načina:

  • putem web košarice
  • e-mailom  alati@tokic.hr
  • telefonom  01/3033-945 pon-pet 8-16 sati

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi pravilnog izbora alata i servisne opreme slobodni ste nas kontaktirati putem e-mail adrese: alati@tokić.hr ili na broj telefona 01/3033-945. Naši djelatnici uvijek Vam rado stoje na raspolaganju te će Vam pružiti stručno savjetovanje.

6. Plaćanje
Na web portalu nije moguće izvršiti plaćanje.

Način i uvjete plaćanja dogovorit ćete s našim djelatnicima nakon što zaprimimo Vašu narudžbu odnosno nakon što Vam pošaljemo ponudu.

Mogućnosti plaćanja su slijedeće:

  • opća uplatnica/virman
  • pouzeće
  • Maestro/MasterCard/Visa – plaćanje na rate: 2 – 12 rata, beskamatno, Minimalni iznos 300 kn
  • Pbz – 2-12 rata, beskamatno, minimalni iznos 300,00 kn
  • Erste- 2-12 rata, beskamatno, minimalni iznos 300,00 kn, Maksimalni iznos ovisan o autorizaciji – do 99.999 kn
  • American Express- do 12 rata beskamatno za iznose iznad 300 kn
  • Diners- do 12 rata beskamatno za iznose iznad 300 kn

(Ove pogodnosti se odnose na plaćanje u Tokić d.o.o. poslovnicama u Zagrebu, Velikoj Gorici, Dugom Selu, Vrbovcu, Varaždinu, Bjelovaru i Čakovcu)

 

Za naručenu robu putem Portala (web košarice, e-mailom ili telefonom) Tokić d.o.o. nudi opciju preuzimanja robe od strane kupca u poslovnicama prodavatelja kao i mogućnost dostave robe na adresu kupca od strane naših djelatnika uz naknadu. Dostavu vršimo na teritoriju Republike Hrvatske.

Proizvode raspoložive na skladištu možete preuzeti u našim poslovnicama ili ih šaljemo radnim danom najkasnije 24 h nakon evidentiranja primitka uplate (može potrajati dan ili dva ovisno o banci). Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave.

Napominjemo kako dostava i montaža nisu uključeni u cijenu i dodatno se naplaćuju.

Prilikom slanja Vaše narudžbe poslat ćemo Vam e-mail sa obavijesti o slanju i kojom kurirskom službom je narudžba poslana te o očekivanom terminu dostave.

Svojim potpisom pri preuzimanju, potvrđujete da ste preuzeli paket (ili pakete) u neoštećenom stanju. Nakon što preuzmete paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Tokić d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

MATERIJALNI NEDOSTACI

Tokić d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.

Nedostatak postoji:

  1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
  6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
  7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

  1. uklanjanje nedostatka,
  2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
  3. sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.

POVRAT ILI ZAMJENA PROIZVODA KADA JE KUPAC PRAVNA OSOBA

U slučaju povrata ili zamjene- u poslovnici u kojoj je roba preuzeta

Ukoliko niste u potpunosti zadovoljni s kupljenim proizvodom, možete ga vratiti ili zamijeniti u roku od 14 radnih dana nakon primitka pošiljke. Naknadne reklamacije neće se uvažavati. Proizvod mora biti nekorišten i u originalnom pakiranju, zajedno s originalnim računom i garancijom (ukoliko ste istu zaprimili) koje ste primili uz pošiljku.
Kupac ima pravo na povrat proizvoda koje nije naručio ili proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje nije nastalo prilikom transporta. U tom slučaju, u dogovoru s kupcem, odobrit ćemo povrat proizvoda te kupcu poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova. Uz vraćenu robu potrebno je priložiti original računa i svu dokumentaciju koju ste primili uz pošiljku.

GARANCIJE

Reklamacije proizvoda u garantnom roku rješava Tokić servisna služba temeljem računa koji vrijedi kao garancija u roku koji će biti definiran prilikom kupnje svakog električnog, akumulatorskog ili benzinskog alata.
Servise svih električnih i akumulatorskih alata izvan garantnog roka možete obaviti u našim servisima.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Ostvarenje prava na jednostrani raskid

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, morate nas pisano obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom  na adresu sjedišta  , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a možete i, po vlastitom izboru, koristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na ovoj poveznici.

Povrat novca

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili. Tokić d.o.o. nije obvezan izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio trgovac.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat robe

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami, iznositi će isti iznos koji ste Vi platiti za dostavu ukoliko se dogovori dostava kurirskom službom koja Vam je robu i dostavila.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije prepravljati, koristiti, niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u slučajevima predviđenim Zakonom o zaštiti potrošača.

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem elektroničke pošte

Kako bi potrošaču Tokić d.o.o. odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor.

Odgovor na prigovor potrošača Tokić d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Općim uvjetima poslovanja i Zakonom o zaštiti potrošača.

U slučaju eventualnog spora Tokić d.o.o. i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.

Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

Odvoz i zbrinjavanje otpada EE uređaja Kupac može pronaći na  te naručiti besplatan odvoz svih vrsta EE otpada na cijelom području Republike Hrvatske. Također, Kupci mogu EE otpad donijeti i u našu poslovnicu na adresi Slavonska avenija 3, 10 000 Zagreb.

PRAVNE OSOBE

Kada proizvode na Portalu www.tokic-alati.hr naručujete  kao pravna osoba ne smatrate se potrošačem, te se na Vas ne odnose odjeljci ovih Općih uvjeta poslovanja pod nazivom „Materijalni nedostatak“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. Na Vas se u tom slučaju primjenjuju relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.

Članak 10. stavak 5. Pravilnika o gospodarenju otpadnom električnom i elektroničkom opremom.

(5) Prodavatelj koji koristeći komunikaciju na daljinu (putem interneta, telefona, kataloga i slično) prodaje EE opremu izravno korisnicima u kućanstvima ili korisnicima koji nisu kućanstva, obvezan je na svojim mrežnim stranicama informirati kupca o lokaciji na kojoj je osigurao mogućnost besplatnog preuzimanja EE otpada koji nastaje od te EE opreme, a koja mora biti na području jedinice lokalne samouprave u kojoj kupac prebiva.